woensdag 10 november 2010

Nu onze ouders het weten..

Kan ik jullie ook vertellen waarom wij afgelopen maandag in Schiedam waren. Een aantal van mijn creaties liggen sinds kort in een heuse echte winkel. Namelijk in de Hobbyiaan!


Mocht je mijn spulletjes en de spulletjes van meer creatieve dames willen bekijken ben je natuurlijk van Harte welkom in de winkel van Martine. Je kunt deze winkel vinden in de Hoogstraat nummer 50 in het centrum van Schiedam. Of kijk eens op de website.

Daarnaast zijn we de mogelijkheden aan het bekijken of we voor onszelf kunnen beginnen. Onze bedoeling is om een bedrijf te starten die professionele borduringen op bijvoorbeeld kleding, petjes etc. kan verzorgen.

Dus we zijn aardig aan de weg aan het timmeren, maar allemaal errug leuk om te doen!


11 opmerkingen:

  1. Wauw, wat goed joh! Gefeliciteeeeeerd!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zeg! Gefeliciteerd. Ik dacht even dat je ging zeggen dat je zwanger was!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow leuk en spannend! gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! ik ga vanmiddag even kijken!
    veel succes met je zaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan ga ik binnenkort maar snel even shoppen in Schiedam. Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kom ik in de buurt, dan ga ik kijken, maar voorlopig doe ik het met jullie site.
    Super goed zeg!
    Gefeliciteerd.
    Groetjes, DEKA, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is alvast een leuk begin van een droom die uitkomt.
    Gefeliciteerd ! Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!