dinsdag 30 november 2010

Koud he??

Och mensen, wat is het toch koud! Zelfs onze hond wil het liefste gelijk weer naar binnen toe als we hem uitlaten. Ik begreep dat het, voor het gevoel, nog kouder gaat worden de komende dagen!

Vanmiddag hebben wij toch zo'n enorme blunder gehad... Manlief moest naar het ziekenhuis vanwege zijn schouder. Die heeft hij 3 weken geleden uit de kom gehad (voor de zoveelste keer). Dus er moest nu toch maar eens naar gekeken worden. Hij krijgt binnenkort een MRI scan omdat de dokter ook het idee had dat het daar binnen niet helemaal goed zit. We stonden al snel weer buiten (binnen 1 uur) en hoefden niet te betalen voor het parkeren. So far so good. Daarna zouden we de stad even in om de nodige cadeautjes te kopen. Maar eerst een bakkie koffie. Wil ik betalen.... geen pinpas in mijn portemonnee.... O sh*t die ligt nog thuis omdat ik gisteren wat dingen had betaald met de random reader.... Met een kop als een tomaat verontschuldigingen gemaakt en gelukkig kent die eigenaar ons wel, dus gaan we hem de volgende keer de centjes brengen... Maar o, o wat schaam je je dan zeg!!

Thuisgekomen was er post voor onze zoon. Hij helemaal happy! Het was post van die lieve goede Sint, dat hij komend weekend wat cadeautjes komt brengen. Nou we hebben maar niet verteld dat we dan een dezer dagen toch nog maar een keer naar de stad toe moeten.....

Vanavond nog een mailtje van mijn lieve paps en mams. Ook 2 echte creatievelingen (goh verrassend, van wie zou ik het toch hebben). Zij hadden de volgende notitieblokjes gemaakt:


Ik vind ze erg leuk geworden. Wat vinden jullie?

3 opmerkingen:

  1. ik vind ze erg leuk! het rechtse kopje heb ik ook.. weer een ideetje opgedaan! dank u!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk blog! Ik vind je bladwijzers ook leuk en de notitie boekjes enig!!Kom je mij ook eens opzoeken,en mijn blog, http://moderncountrylady.blogspot.com
    ik zit verweg in Engeland maar ach het internet maakt alles zo leuk dichtbij.Ik volg graag je avonturen !!
    Groetjes uit een besneeuwd maar prachtig Engeland.
    Bea

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!