zaterdag 27 november 2010

Gisteravond hebben we een heel gezellig Sinterklaasfeestje gehad van de duikvereniging. We hebben daar eerst heerlijke patatjes met kroket of frikandel gegeten. Sinterklaas kwam hoogstpersoonlijk samen met een van zijn pieten naar het zwembad. En wat zijn alle kindjes weer goed verwend! Wat een gezelligheid!

Gistermiddag, toen zoonlief toch echt nog even moest proberen te slapen (normaal slaapt hij tussen de middag niet meer maar met een feestje in het vooruitzicht leek het ons wel verstandig), en ik nog even crea-bea bezig geweest. Ik had een tijdje terug al van die boekenleggers gekocht, maar ze nog niet afgemaakt.





Ik had ook laatst nog stofjes geknipt voor een potloodrol. Die heb ik gisteren ook nog even onder de naaimachine door gehaald. Met dit als resultaat:





4 opmerkingen:

  1. Die potloden-rollen zijn echt leuk hè!
    Als ik nog tijd over heb, wil ik ze ook maken voor mijn nichtjes! Daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil me ook nog eens wagen aan zo'n potlodenrol....en is dat een leuk boek 'de stilte van de zomer'? Hij ligt nl ook op mijn nachtkastje om gelezen te worden...maar eerst een ander boek uitlezen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een leuke boekenleggers!!!! En deze zullen niet snel kwijt zijn, wat bij mij altijd het geval is omdat ik bonnetjes, stukjes karton etc. gebruik als boekelegger...;-)

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,

    Ik moest zo lachen om je reactie. Ik heb zelf namelijk ook al eens op het punt gestaan mijn haakwerk mee naar bed te nemen, maar kon en kan me nog inhouden!!!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!