vrijdag 19 november 2010

En toen was er weer een week voorbij...

Wat gaat de tijd toch snel. Hij vliegt voorbij voor je er erg in hebt.

Vorige week donderdag hebben we natuurlijk Sint Maarten gehad. Vrijdagnacht werd ik opeens beroerd wakker. Kiplekker naar bed gegaan en een paar uur later zat ik klaarwakker met maagpijn beneden. Zaterdag niets binnen kunnen houden en maar weinig van de Sinterklaasintocht op tv meegekregen. Zondag was het nog niet veel beter. Gelukkig knapte ik maandag weer goed op en ben ik dinsdag weer aan het werk gegaan.

Woensdag hebben we controle gehad bij de KNO arts voor zoonlief, die weer helemaal goedgekeurd is. Daarna maar de boodschappen gehaald want we hadden intussen niets meer normaals te eten in huis.

Gisteren de bende in huis maar weer opgeruimd en schoon gemaakt. Manlief kan ook niet veel met zijn schouder die nu 1,5 week geleden uit de kom is gegaan. Die moet zich aan het einde van de maand in het ziekenhuis melden.

En nu, nu is het weer vrijdag en hebben we een heerlijk weekend in het vooruitzicht! Vanavond ga ik nog weer eens verder aan mijn kleedje haken, die intussen al aardig opschiet. (foto's volgen, sorry dames). Morgen komen mijn ouders en waarschijnlijk ook mijn zusje. Dan gaan we naar de Sinterklaasintocht hier in het dorp, gezellig! En voor zondag staat nog niets op de agenda, maar we zullen ons vast niet vervelen!

Prettig weekend allemaal!

2 opmerkingen:

  1. je hebt een drukke week gehad, fijn weekend,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel plezier vandaag! fijn dat je zoon weer is goedgekeurd!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!