dinsdag 9 november 2010

Alweer vrolijke post

Gisteren hebben we een druk dagje gehad. We zijn van Zwartsluis naar Sliedrecht naar Schiedam en weer naar huis gereden. In de tussentijd veel wijzer geworden waarover later meer. Ondanks dat wij zelf enthousiast zijn over de plannen hebben we het idee dat anderen meer beren op de weg zien. En misschien zijn we zelf wel te enthousiast dat wij die beren door de mist van enthousiasme niet meer zien.
Nou wordt het volgens mij voor jullie nog weer vager... Anyway....

Tussen de bult met folders waarin je de sint en kerstcadeaus voor de hele familie kunt uitzoeken zat ook een hele dikke envelop. En die was van Lydia! Kijk eens wat er in zat:






 Lieve Lydia, heel erg bedankt voor de mooie cadeautjes!! Ik ben er erg blij mee!

2 opmerkingen:

  1. leuk hoor, je had het kadootje bijna bij Lydia kunnen halen want die woont naast schiedam. Ik woon in Schiedam. Komen jullie in de buurt wonen ofzo of begin je een winkeltje hier? welkom hoor!

    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het goed is aangekomen en dat je er blij mee bent. Veel plezier ermee en eh...ik ben ook wel benieuwd waarom je in Schiedam was...?!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!