zaterdag 23 oktober 2010

Zo... GAAP... daar zijn we weer

En ja het was weer bijzonder vroeg deze morgen. Zoonlief is behoorlijk aan het hoesten en besloot om half 7! dat hij niet meer wilde slapen. Erg jammer, maar verplicht slapen kan natuurlijk niemand, dus gaan we maar naar beneden. Ondertussen zit meneer assepoester te kijken (tja je moet wat) en zit ik mijn bloglijst weer even bij te lezen.

Zoals jullie intussen ook wel weten is breien en haken weer helemaal in. Dat zag ik zelfs in het foldertje van de Zeeman, ja die geel met blauwe goedkope 'klerenwinkel'! Kijk maar eens op hun site. Daar staan best leuke patronen tussen, toch? En kijk ook maar eens bij Lindevrouwsweb. Ze heeft op haar blog een linkje staan naar de vrouw pagina van de telegraaf met leuke patronen.

Ondertussen ben ik afgelopen dagen weer helemaal hip bezig geweest en heb ik deze shawl helemaal af gemaakt.

5 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen! gaap! haha!

    Leuke sjaal! Ik ga aankomende week op vakantie en wil eigenlijk ook wat handwerk mee! Straks maar ff op pad! Daag!

    Ben je al bezig geweest met je stoffies van de swap!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo zie je maar : gewoon jezelf blijven en ineens ben je dan toch weer hip ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow wat een mooie sjaal!!! Leuke blog! Heb me meteen aangemeld als volger!!

    groetjes Tanja en een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel, laat de taart smaken, hè!

    Mooie shawl, zo met die bloemen. Wat een werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf die shawl! Enne hier is het al weken half 7 maar dan gaan we niet meteen naar beneden. We krijgen het hier sinds kort voor elkaar om het wat te rekken tot minimaal 7 uur :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!