dinsdag 19 oktober 2010

Verrassing!

Vrijdag kwam ik erachter dat ik behoorlijk met mijn neus had gelezen. Ik had namelijk bij Homemade by Nancy de volgende leuke dingen gekregen:


Meid, heel erg bedankt! Ik ben er super blij mee!

En toen had ik ook nog een stevig baal momentje afgelopen weekend. Ik was toch onlangs heel heleboel vierkantjes gaan haken? Lees hier maar eens. Nu wil het geval dat het kleedje al een eind op weg was, maar dat de roze katoen op is... Stom natuurlijk, ik had het kunnen weten en noem het maar op, maar precies hetzelfde kleurbad is natuurlijk niet meer te vinden. Dus ik heb me voorgenomen om 'm dan maar voor een groot deel uit te halen en anders in elkaar te zetten. Daarover later meer (ik baal nu te erg om 'm nu direct af te maken)

Eerst maar een nieuw project maken:

Het bolletje (wat ik overigens van mijn oma kreeg uit de 'oude doos') is bijna op. Nu vind ik het niet zo erg, want de shawl is al bijna 1,5 meter lang! 
Zo... en nu weer snel verder.






4 opmerkingen:

  1. Die paddenstoeltjes van Nancy zijn zo leuk!!
    Oh dat is inderdaad balen. Hopelijk vind je er een ander leuk projectje voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou een berichtje plaatsen of iemand misschien toevallig die roze kleur thuis nog heeft liggen.

    Misschien kan ik je helpen.
    welke merk en of kleur nummer is het

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://www.wollepetra.nl/Cotton%208/cotton%20nr8.htm

    ik had deze wel gevonden.. maar weet niet precies wat verfbad 080 inhoud is dat dan nog een andere kleur?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!