donderdag 21 oktober 2010

Nieuwe winkel en creaties

nee... helaas niet mijn eigen winkel. Maar een dame uit mijn dorp (zwartsluis) heeft de stap genomen om haar winkeltje te openen. Ze richt zich voornamelijk op de quiltende dames, dus dat betekent veel leuke en mooie stofjes! Erg fijn!
In een dorpje waar de laatste tijd veel bedrijven zijn gestopt of weggegaan is het een welkome aanwinst. Dus bij deze Marjolein van lappenlein&co, zet 'm op, ik hoop dat een groot succes wordt!

De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest met het maken van 2 memoborden in opdracht. Ze zijn beide hetzelfde geworden, dus ik heb er maar eentje op de foto gezet:

1 opmerking:

  1. Mooi gemaakt en lekker strak.
    Leuk voor op een jongenskamer.
    Fijn weekend. Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!