woensdag 6 oktober 2010

Nieuwe give-away

Redenen genoeg om een give-away te doen. Bijvoorbeeld mijn nieuwe webwinkel die online is (wijst naar links in het menu voor een linkje), het behalen van bijna 50 volgers (vreemd nu klopt de telling op mijn blog en dashboard wel met elkaar), het mooie weer van oktober en ga zo maar door.

Wat ga ik dan weggeven?

Deze leuke tas! 

Hoe maak je kans?
Laat een reactie achter op deze blog als je kans wilt maken op deze give-away. Als je een link achterlaat op je blog laat me dat dan even weten met linkje en al, want dan tel je voor 2. Op zondag 17 oktober aanstaande maak ik de winnaar bekend!

27 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen (jij bent er ook vroeg bij).
    Ik doe graag mee aan je give away.
    Ik vind de tas erg leuk. 'k zal meteen een linkje op mijn blog zetten. (angie-zwolle.blogspot.com)

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa, leuk!
    Als het aantal volgers op je dashboard en blog niet met elkaar kloppen, heb je waarschijnlijk volgers die 'niet openbaar volgen'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, ik wil ook wel meedoen voor zo'n mooie tas!!
    (http://allemaalsterrekes.blogspot.com/2010/10/als-je-zelf-geen-tas-kan-maken.html)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, ik doe graag mee!
    Ik heb een linkje gezet op mijn blog (op de candy en give-away pagina)

    x Inge

    (http://toephi.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuke tas! Ik doe graag mee. Echt super leuk voor de komende winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee, daar weet ik wel een leuke bestemming voor in dit gezin ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het een leuke tas en doe graag mee. Hij komt in mijn give awaylijst op mijn blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yeb yeb doe graag mee en tuurlijk plaats ik een linkje op mijn blog... (rechts bovenaan...).
    Toedeloe..
    liekepiek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, dank je voor je leuke reactie op mijn blog!! Heb helemaal deze geweldige give-away over het hoofd gezien! wat een gave tas!! Ik doe graag mee hoor!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt ook een erg leuke tas om weg te geven. Ik doe dus graag mee en heb een link op mijn blog geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ideale tas voor de rekenbijles van onze oudste! Ik doe dus heel graag mee hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke tas zeg!
    Ik doe ook graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. LEUK! ik doe ook graag mee! en wordt je volger en plaats een link met foto op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog gefeliciteerd met je webwinkel!
    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je meedoet met m'n give away, ik doe ook mee met die van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En natuurlijk plaats ik een foto met linkje op m'n blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke tas ik zie ons er l mee lopen naar de Bieb :-)
    Ik doe ook graag mee ik zal vanmiddag een linkje zetten op mijn blog.
    Groetjes,
    Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee hoor met jou give away. We worden weer verwend. Groetjes, natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooooh wat gaaf! Daar doe ik graag nog aan mee :D Raar dat ik hem gemist heb, je staat in mijn reader... Naja, ik ben nog optijd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. http://creacuties.blogspot.com/p/give-aways.html

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoe kan ik een linkje plaatsen op mijn blog ?
    Kan iemand me helpen ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat ik deze gemist heb!!! Wat jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kan ik ook nog meedoen??? Want hij is echt geweldig!!!! Op mijn blog staat een link. Helaas kan ik ze niet met foto plaatsen :oops:

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!