zondag 31 oktober 2010

Haai...

Daar ben ik weer! Niet dat ik weg was hoor, maar ik was vooral druk met andere dingen.

Afgelopen vrijdag de auto voor de APK gehad. Altijd spannend en kost over het algemeen ook altijd weer veel geld. Ook de wekelijkse boodschappen moesten weer in huis gehaald worden. Zaterdag met zoonlief een heerlijke appeltaart gebakken, die alweer bijna op is (ahum). Vandaag alle het laatste randje afmaken en alle draadjes afwerken.Een van die andere dingen was het afmaken van dit:



En dan zou je denken dat ik inmiddels wat zat ben van al dat haken, maar niets is minder waar. Het volgende project is ook gestart:


Straks weer Penoza kijken, spannend!  Fijne zondag avond nog!

3 opmerkingen:

  1. Mooi mooi mooi! De kleuren van die laatste foto vind ik echt super, prachtige combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook een deken haken en dit vindt ik wel een erg mooi patroon. Waar heb je dat gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!