maandag 11 oktober 2010

Geluksvogeltjes en meer

Laatst vroeg ik jullie naar een patroon van een vogeltje. Intussen heb ik afgelopen zaterdag het 'geluksvogeltje'  cadeau gegeven aan mijn jarige zusje dus kan ik 'm ook aan jullie laten zien. Mijn oudste zusje kan wel wat geluk gebruiken nadat in januari haar relatie is beeindigd.

Ik had voor haar verjaardag ook nog een memobord gemaakt maar daar ben ik vergeten een foto van te maken. 

Voor mijn andere kleinste zusje (van alweer 22 jaar, maar ja ze blijft natuurlijk mijn kleine zusje) heb ik een uiltje gemaakt van Tamara. Ook daar ben ik vergeten een foto van te maken. Ook zij kan wel wat geluk en wijsheid gebruiken nadat ze zelf een moeilijke maar dappere keuze heeft gemaakt.

Morgen ben ik een dagje vrij. Eerst maar eens even wat rommel opruimen. En daarna nog even 2 memoborden af maken die ik op verzoek moet maken.  

5 opmerkingen:

  1. Hoi, leuk dat je meedoet met mijn give away.
    Jouw lapswap aktie vond ik zo leuk en ik baalde dat ik te laat was.:-(
    In 1 van de Tildaboeken staat ook een vogelpatroon.
    Deze is ook mooi geworden.
    Fijn he als je voor anderen iets moois kunt maken.
    Een knipoogje noem ik dat meestal.
    Groetjes, DEKA, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig vogeltje gemaakt van en beauty van een stofje.
    Jammer dat je de rest niet op de foto hebt genomen.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief vogeltje. Ik zag zoiets in de Libelle. Daar hadden ze er een mobile van gemaakt.
    Groetjes
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaach wat lief. Ze waren vast heel blij met de kadootjes! Bedankt dat je meedeed met mijn Link Party.
    Fijn weekend!
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!