vrijdag 1 oktober 2010

Een heleboel vierkantjes

Kijk eens... een dekentje in wording!


10 opmerkingen:

  1. Ziet er nu al leuk uit, hoe groot moet hij gaan worden?
    Succes verder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg leuk uit, hoe zet je ze aan elkaar?

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik heb ook nog ergens heul veul ooit-gehaakte lapjes liggen. Die moeten nog aan elkaar vast. En dan heb ik volgens mij nog niet genoeg voor een dekentje...
    Leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ik moet het ook eens onder de knie krijgen... Mijn eerste paar pogingen mislukten, en sindsdien heb ik het niet meer geprobeerd...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een gezellige kleurtjes! Dat wordt mooi zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!