zondag 17 oktober 2010

De uitslag

Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen! Het was nog spannend tot het laatste moment. Meiden mama mailde mij 1 minuut over 6. En ik ben de beroerdste niet dus ook voor meiden mama werd een loodje uitgeschreven. Na het schrijven van de loodjes hadden we een hele hoop papiertjes liggen. Fototoestel in de aanslag want we moesten natuurlijk wel vastleggen wie er gaat winnen. ( De foto's zijn ondanks de flitser wel een beetje donker geworden...)


Zoonlief heeft natuurlijk al eerder een loodje getrokken dus die was direct enthousiast. Dus nog even een snelle en bewogen foto van het pakken van het loodje:


En op dit bewuste papiertje staat de naam van:


Van harte gefeliciteerd! Geef je mij je adres even door op stoffies[at]xs4all[dot]nl dan komt de tas zo snel mogelijk jou kant op!

Beste Nickie, helaas waren de loodjes al getrokken dus kun je niet meer meedoen. Maar ga gerust mijn blog volgen, er komt ongetwijfeld nog een give-away!





3 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!