zondag 5 september 2010

We zijn er weer!

Helaas de week vakantie op de veluwe zit er weer op. Ondanks het slechte weer aan het begin van de week hebben we ons prima vermaakt. Zoals ik in mijn vorige blog schreef heb ik inmiddels een borduurmachine. Kijk dit is 'm:
  De afgelopen week hebben zowel mijn man (Ja, je gelooft het niet, hij was nog bedrevener dan ik) en ik een aantal patronen die op de machine staan uitgeprobeerd. Ik weet even niet waar ze liggen (O nee, wij zijn ze toch niet vergeten mee naar huis te nemen?!?) maar zullen wel ergens tussen het wasgoed te vinden zijn. Zodra ik ze heb, zal ik ze even op de foto zetten.

Maandag zijn we naar de stoffen markt in Apeldoorn geweest. 'Vroeger'  was het echt de moeite waard om daar naar toe te gaan. Nu viel het erg tegen. Ik denk dat er bij elkaar maar een stuk of 10 stoffenkramen te vinden. Vrijdag zijn we daarom nog maar even naar Zwolle geweest. Ik heb in ieder geval genoeg zwarte voering en vlieseline! En ook nog wel wat leuke stofjes gekocht:

Hier kan ik vast nog wel wat leuke dingetjes van maken! ik heb ook weer een hoop leuke ideetjes opgedaan in het plaatselijke hobby-winkeltje waar ze buiten heel veel stofjes (En ik heb er niet een gekocht daar, knap he!) een heleboel leuke ideeen hadden!

Omdat er op de camping helaas geen internet in het chalet was, hebben we een aantal keer verplicht een kop koffie en thee in het restaurant gedronken. Jens nam uiteraard een Fristi en vermaakte zich prima met de kinderversie van de photo-play. 
Tijdens een van de laatste verplichte bakkies las ik dat er een verassing wachtte bij de blog van Mardag. Ik had namelijk de 'tweede' prijs op haar Give-Away! Dank je wel Wendy! 

En nu roept de wasmachine mij alweer dat 'ie klaar is. Ik ga snel de volgende was er weer in doen.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke stofjes heb je gekocht zeg, heel mooi die gebloemde. Houd wel van zo'n vrolijke printjes.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!