dinsdag 21 september 2010

Wat ben ik een bofkont!

Dames, allereerst bedankt voor jullie reacties op mijn logo. Ben er zelf ook wel erg blij mee moet ik zeggen!

Afgelopen zaterdag kreeg ik leuke post van Mardag. Dank je wel Wendy! Ik ben er erg blij mee. Je zult vast zo nu en dan bekende stofjes tegen gaan komen!





Vandaag kreeg ik ook nog leuke post van strijkapplicaties. Ook daar won ik een give-away (sorry dames!) 





Heel erg bedankt Judith!! Ik ben er erg blij mee! Zoonlief overigens ook, die heeft het aapje al opgeeist.

Nogmaals bedankt dames!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je een berichtje bij mij kwam plaatsen. Jij hebt ook een leuke blog zeg! Ik kom je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke stofjes en buttons heb je gekregen zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen dat je blij bent met de buttons, en wat gaaf dat je twee give a ways hebt gewonnen ;-)))
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!