dinsdag 21 september 2010

Stoere jongens verdienen stoere cadeautjes

Zoonlief is vandaag een paar buisjes in zijn oren rijker en een paar neusamandelen armer. Maar papa en mama zijn supertrots op hem! Hij heeft het prima gedaan. Zoals ik zoonlief had beloofd zou ik voor hem ook een huisje maken. Ik ben er al mee bezig, maar het is nog niet helemaal klaar, dus foto's volgen.

Nu ligt meneer lekker te slapen op de bank. Het is natuurlijk ook een dag vol nieuwe indrukken geweest. Dus ik zit even te kwijlen achter de laptop terwijl ik het internet afstruin. Er is ook zoveel leuks te vinden zoals deze mandjes. Of deze handige etui voor van alles en nog wat. Of deze geweldige tassen en dan die stofjes waarin ze die tassen al gemaakt heeft.... kwijl.... kwijl.

1 opmerking:

  1. Je logo komt perfect uit.
    Beterschap voor jullie zoontje.
    Hij heeft inderdaad wat verdiend.
    En jij....hebt gewoon die give awards verdiend.Dat is genieten.
    Groetjes, DEKA.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!