dinsdag 14 september 2010

Nieuwe creaties


Goedemorgen allemaal,

Toen we op vakantie waren heb ik weer een leuk idee opgedaan. Eenmaal thuis zat ik zo vol met leuke ideetjes dat ik er nog niet aan toe gekomen was om dat ideetje ten uitvoer te brengen.

Afgelopen zondag was het zo regenachtig dat er buiten niets te doen was. Dus wat doe je dan? Juist...
Lekkere grote slab zodat er bijna niets naast kan gaan!


aan de achterkant met badstof.
@ Liekepiek; ik heb je give-away gisteren op de post gedaan, dus het komt eraan!

3 opmerkingen:

  1. Leuk...en je kunt er nooit genoeg van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ....ben benieuwd..... spannend..
    Leuke slab trouwens. Ik heb ook altijd voor de jongens slabben zelf gemaakt van oude badlakens en dan inderdaad mega groot....
    Ik kijk uit naar de post en zal dan zeker wat bloggen...
    Thnx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook gebeten door polkadots ??? Hele mooie slab trouwens, haast te mooi om vuil te maken !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!