vrijdag 10 september 2010

Mijn blog en ik...

Dames, ik snap het niet meer zo goed...
Het lijkt wel of mijn blog en ik in een andere tijdzone leven. Of komt het omdat het nu 04.41 uur is, manlief wakker is omdat hij zo aan het werk is en ik niet meer kan slapen dat ik me dingen in het hoofd haal?

Je zult wel denken wat is die nu weer aan het bazelen, maar ik zal het vertellen:

- Als ik blog schrijf en publiceer, komt er in mijn blog een heel andere tijd te staan. Zoals nu schrijf ik mijn blog op 10 september om 04.42 (het is intussen een minuut later voor de oplettende lezers onder ons), maar in mijn blog zelf komt vaak een heel andere tijd te staan. *Dit heb ik intussen al opgelost, na toch nog even te gaan slapen en daarna fris en fruitig het helpcentrum te raadplegen*
- Ik heb gisteren natuurlijk alle namen van mijn volgers opgeschreven, en miste hier in ieder geval de volgende dames: Adriana, Sanne en Hermieke. Ze hebben me laten weten dat ze me volgen, maar zie ze niet bij mijn volgers...

Iemand een idee hoe dit kan??

3 opmerkingen:

  1. Ik zie ze hier wel bij je volgers bij staan.
    Kijk eens op je "dashboard" en dan staat er ergens dat je 26 volgers hebt en dan klik je dat aan en als het goed is zie je dan al je volgers in een lijstje staan.

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ben blij dat ik niet de enige ben. Ik ben pas sinds augustus aan het bloggen en dacht dat het aan mij lag. Ik heb al wel een keer de tijd anders ingesteld maar ook dat helpt niks. Ik kan je dus helaas niet helpen, maar als je er achter bent, wil je het dan in een nieuw blog vermelden dan zie ik het vanzelf...
    Succes....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is maf zeg, dat ik er niet bij sta. Jouw blog staat namelijk wel in mijn lijst van gevolgde blogs. Ik heb hetzelfde met een aantal volgers, maar weet er ook geen oplossing voor. Als je erachter komt wat het probleem is, wil je me het dan laten weten?

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!