maandag 20 september 2010

Mening gevraagd...

Afgelopen zaterdag kreeg ik leuke post in de brievenbus van Mardag! Ik laat jullie vanavond of morgen de foto's zien, want die heb ik hier niet op de computer staan.

Ik ben bezig mijn webwinkel te veranderen. Ik ben niet zo blij met hoe die er nu uitziet, dus ga ik bij een andere 'aanbieder' gebruikmaken van hun webwinkel software. Daarnaast wil ik graag een eigen logo gaan voeren. Ik ben erg benieuwd wat jullie vinden van de volgende logo's en welke jullie de leukste vinden.

1.
2.

3.


Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!

7 opmerkingen:

  1. Ik vind de derde erg leuk alleen zou ik er dan voor kiezen om achter de grote S je naam door te laten lopen dan vormt het een geheel, nu zijn het eigenlijk twee losse stukjes..succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik volg de redenering van meiden mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het ook helemaal eens met Meiden mama, leuk logo, maar ik zou het door laten lopen. Ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga ook direct door de derde en vind het advies om je naam door te laten lopen een heel goed advies! Staat denk ik mooier.
    Succes met het opnieuw inrichten van je webwinkeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij past de derde het best bij jou.
    Dit nav jouw blog.
    Groetjes, DEKA.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai,

    Ik vind de derde en de tweede erg leuk.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!