donderdag 23 september 2010

Jullie weten nog wel eens wat he???

Ik wil voor iemand (ik zeg niet wie, want mogelijk leest diegene mee) een geluksvogeltje maken van stof. Wie weet er een leuk patroontje, of website waar ik dat kan vinden? Ik kan nog niet echt vinden wat ik zoek namelijk. Het probleem is dan ook dat ik niet weet wat ik zoek... Pff volgens mij is dat echt een dames ding. Ik wil iets hebben, maar datgene wat ik vind is het (net) niet.

Ik ben ook nog even bezig geweest met het huisje voor zoonlief. Hij is nog niet af, misschien kan ik er morgenmiddag weer even mee verder.


3 opmerkingen:

  1. Hallo, ik weet nog een leuk patroontje van een vogeltje. Wordt gemaakt uit een klein vierkant lapje
    maar ... dan moet ik het eerst even uitwerken. Bij belangstelling, mail me even. Groeten Monica, vrouwepapenborg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze altijd leuk, maar misschien is die te groot?
    http://www.spoolsewing.com/blog/wp-content/uploads/2008/06/birdpattern1-1.pdf en hier zie je wat zij er van hebben gemaakt: http://www.spoolsewing.com/blog/2008/05/16/bird-mobile/
    gr joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe groot of klein moet het zijn? Kijk is op mijn blog daar heb ik foto's van een lavendelhanger met een vogel er aan. Het patroon komt van Tilda en als dat is wat je zoekt kan ik je het patroon wel opsturen.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!