zaterdag 18 september 2010

Gewonnen!

We hebben een onrustig nachtje achter de rug. Tenminste zoonlief en ik. Manlief heeft niets gemerkt en snurkt nog even door. Maar na eigenlijk de hele week al rond 04.00 uur op te moeten staan om aan het werk te gaan mag dat natuurlijk!
Maar goed zoonlief heeft mij vannacht een aantal keer wakker gehuild. Niets voor hem overigens. Dinsdag krijgt hij buisjes en gaan zijn neusamandelen eruit. Daar hebben we hem van de week alvast over verteld, dus misschien is hij er in zijn koppie al wel mee bezig. Om 06.00 uur wilde hij wel naar beneden. Omdat ik dat toch echt te vroeg vond heb ik het nog een uurtje kunnen rekken, maar echt geslapen hebben we natuurlijk niet meer.


Beetje lui opende ik de laptop. Maar ik was al snel echt wakker toen ik las dat ik de derde prijs gewonnen heb van de give-away bij Judith van strijkapplicaties. Wat ik precies gewonnen heb is nog een verrassing. Maar ze maakt zulke mooie dingen dat ik zeker weet dat dat goed komt! Dus binnenkort de foto's!


Gisteren heb ik eindelijk het patroontje van het uiltje besteld bij Matawi's crea's. Die uiltjes zijn zo leuk!  Van het patroon van het kleine uiltje, komt het volledige bedrag ten gunste van Compassion! Dus ik blij en een heleboel kindjes ook blij. Zodra ik het patroontje binnen heb en er een uiltje gecreerd is laat ik natuurlijk een foto zien!


Wij gaan vandaag alvast de kinderbijslag uitgeven ;-) Zoonlief heeft echt wat nieuwe en vooral grotere kleren nodig nu het lange mouwen weer gaat worden. En jullie nog plannen voor het weekend? In ieder geval alvast veel plezier!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je ook een give away hebt gewonnnen. Ik had vannacht ook een ziek kind.. en zit nu ook in badjas op de bank met de laptop even kijken naar de nieuwtjes op blogland..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat !
    en ik ga een theemiddagje ( al wordt dat wellicht een lang dagje ;) ) houden met een paar vriendinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je zoon opknapt van de operatie, onze dochter was binnen een week een heel ander kind! Sterkte ermee en ik ga toch eens kijken bij die leuke uiltjes, heb er nu al zoveel over gelezen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!