donderdag 30 september 2010

Brrr...

Net even de hond uitgelaten, maar brrrr wat is het ontzettend koud buiten!! Tijd om de winterjassen weer te voorschijn te halen. Gisteravond had ik het ook al zo koud. Dat bracht mij op een idee om dit jaar eens een lekker kleedje te gaan haken. Nu ik toch mijn bollen katoen en haaknaald weer heb opgezocht staat niets mij in de weg. Of nou eigenlijk wel.  Want vorig jaar ben ik ook al een begonnen met een granny square te haken. Ik kreeg ze maar niet mooi vierkant, en ook bij het veranderen van kleur werd het er allemaal niet mooier op.

Tot ik deze super tutorial las voor het haken van de granny square. Deze dame krijgt van mij een pluim. Ze heeft namelijk ook een geweldige uitleg hoe je die vierkantjes netjes aan elkaar krijgt.

Vanmiddag, ik moet nu eerst maar eens aan het werk, ga ik de stoute schoenen aantrekken en er mee beginnen. Dat moet nu toch gewoon lukken?!?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!