donderdag 9 september 2010

And the winner is....

* Tromgeroffel *

Eerst wil ik alle volgers bedanken, want zonder jullie was ik natuurlijk nooit op die eerste magische grens van 25 gekomen. Maar zoals Hennie Huisman al eens heeft gezongen in de mini-playbackshow, kan er maar een de winnaar zijn.

En om je te laten zien hoe deze eerste verloting is gegaan hier een foto impressie:

Eerst 25 briefjes maken, voor iedere volger 1. Zoonlief vond dat natuurlijk wel heel interessant, dus voor de duidelijkheid zijn er 25 groene briefjes met jullie namen erop, en een aantal roze en oranje papiertjes voor de 'denkbeeldige bloggers' van zoonlief.

Eerst even schudden, dat is taak die heel serieus genomen moet worden met koninginnedag muts en al:
Om er zeker van te zijn dat alles echt goed door elkaar zit, moet er ook nog even met de handen gehusselt worden:

En dan mag hij 1 groen papiertje eruit halen... Spannend!

Ja hier staat op wie er gewonnen heeft... en het is:


Juist.... Liekepiek. Gefeliciteerd!! Laat je even je adres achter dan komt er een leuk cadeautje jou kant op. Je kunt me mailen op stoffies@xs4all.nl

En wat heeft ze dan gewonnen vragen jullie je misschien af?! Nou dat houd ik nog even geheim, tot de winnares het cadeautje heeft ontvangen.  

Wees niet getreurd, binnenkort komt er weer een give-away aan!


1 opmerking:

  1. oh wat leuk....het is mijn naam.....
    Als je me nu zou zien, ik heb een lach van oor tot oor. Leuk leuk leuk !!! Mijn adres mail ik je zo.....

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!