vrijdag 13 augustus 2010

Wanted!!

Ik zoek, ik zoek, ik zoek.... Tja wat zoek ik eigenlijk? Nou ik zal het even uitleggen.

Vandaag sprak ik af met Adriana om te PIF'n. Adriana maakt drie cadeautjes voor drie verschillende mensen (waaronder ik) en die drie mensen zoeken opnieuw drie verschillende mensen om cadeautjes voor te maken. Dus ... dat is wat ik zoek! Mensen (3) die graag cadeautjes willen ontvangen.

Het principe van de P.I.F. is volgens mij de meeste mensen wel bekend. Je ontvangt een cadeautje van iemand en vervolgens maak jij iets voor degene die jouw dat cadeautje heeft gestuurd en ook nog voor drie anderen. (vier dus in totaal). Echt heel erg leuk vind ik zelf. Het is eigenlijk de digitale en nieuwe manier van kettingbrieven met een cadeautje.

Dus wie het leuk vind om cadeautjes te krijgen en zelf een PIF organiseren... Laat het me weten

3 opmerkingen:

  1. leuk dat je mee wilt doen zeg, ik ga iets leuks voor je knutselen.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe met je mee.

    Ik hoor wel hoe en wat.

    Gr sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoihoi! Ik doe ook wel met jou mee, doe jij dan met die van mij mee? Ik ga dan verder niet verder zoeken naar 3 mensen, dan heb ik er nu 3! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!