donderdag 19 augustus 2010

Vanmorgen is volgster nummer 7 bij mijn blog aangemeld. Welkom allemaal! Wat leuk dat jullie mijn blog willen gaan volgen.

Gistermiddag ben ik begonnen aan mijn eerste tas. Zoals bijna iedere vrouw ben ook ik helemaal tassengek. En wat is er dan leuker dan zelf uitzoeken in welke stofjes je die tas wilt hebben. En op zo'n regenachtige 'herfst'dag moet je toch iets doen. Natuurlijk had ik net niet genoeg stof van die ene stof die ik dolgraag wilde gebruiken *zul je altijd zien*. Dus heb ik een alternatief stofje gebruikt die ik eigenlijk niet zo heel geweldig vindt. Maar goed, als het niet lukt kan ik 'm altijd nog weggooien zonder dat ik daar heel verdrietig van word.
Maar jeetje, ik ben gewoon gelijk helemaal verslaafd! Jens was druk met de lego aan het spelen en vroeg mij telkens 'mama kom eens kijken' of 'mama stop nou eens, je moet met mij spelen'... Oeps...
Aangezien er gisteravond niets leuks op de televisie was ben ik met een kop thee en iets lekkers weer boven achter de naaimachine gedoken. Manlief zat toch een boekje te lezen en vond het niet erg als ik ongezellig boven ging zitten. Op een gegeven moment kwam manief vragen of ik toch maar niet eens in bed zou komen, hij vondt het misschien toch wat ongezellig geloof ik. Maar die tas schiet al lekker op, en het lukt me toch nog wel aardig. *foto's volgen binnenkort* Ik denk dat ik maar weer eens op zoek moet gaan naar wat nieuwe stofjes.



Vanmiddag ga ik met schoonmoeders en Jens naar een kinderrommelmarkt hier in de buurt. Altijd leuk om te kijken of er nog iets tussen zit voor weinig. En wie weet vinden we daar nog wel een leuk kussenhoesje, gordijn of dekbedovertrek die op zoek is naar een 2e leven.

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi meid, leuk hierzo,ik ben gek op stoffen hihi ik geef trouwens een leuke giveaway, neem eens een kijkje als wil,en meldt je aan als je dat leuk vindt, ik ga je ook volgen,je kan me ook volgen als je wil!

    lieve groetjes,

    Angeline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie stoffen zeg, ik ben ook zo gemakkelijk afgeleid door mijn naaimachine. Serieus, die staat soms zo verleidelijk naar me te lonken. Ach Adriaantje, kom nog eens een mooi tasje met mij maken, of een mooi jurkje.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!