woensdag 4 augustus 2010

Kaart borduren

Goedemorgen!

Allemaal lekker geslapen? Zoonlief is vanacht 2 keer wakker geweest, pffff, dus echt uitgerust ben ik niet. Ik denk dat hij aan het dromen is geweest van de enerverende middag. Gistermiddag zijn we naar de KNO arts geweest omdat we merkten dat hij de dingen steeds slechter hoort. En dat klopt ook inderdaad. Hij heeft vocht achter de trommelvliezen, dus moeten we aan de buisjes. Ook worden zijn neusamandelen verwijderd. Dit gaat allemaal op 21 september gebeuren. Dus we hebben even de tijd om hem erop voor te bereiden.

Zoals beloofd heb ik gisteravond mijn geborduurde kaarten eens even op de foto gezet. Nou zal ik jullie niet vermoeien om alle kaarten te laten zien, dus hierbij een greep 'uit het assortiment':


Een bak vol met klosjes garen

2 opmerkingen:

  1. Zo die vind ik dan weer mooi! Dank je voor je reactie op mijn blog!
    gr joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!!!
    Ook erg leuk om te doen hé!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!