donderdag 26 augustus 2010

Happy de peppy

Ik liep al een tijdje te kijken naar een borduurmachine. Het lijkt me zo mooi om bijvoorbeeld een kraamcadeautje te geven waarop je zelf de naam van de kleine op borduurt. Of een leuke afbeelding zoals de uiltjes of matroesjka's die je bijvoorbeeld op strijkapplicaties kunt vinden. Maar wat zijn die dingen duur zeg! Nieuw kosten ze al snel rond de 1000 euro uit. En dat vind ik nou eigenlijk te duur voor iets wat ik misschien toch niet zo leuk ga vinden als ik nu denk.
Nu heeft mijn man mij gisteren verrast! Hij heeft (wel via marktplaats) een borduurmachine gekocht. Het enige probleem was dat die uit de andere kant van het land moest komen.
Gelukkig was dat probleem snel opgelost want ook de verkoper gaat komend weekend naar de veluwe!

Dus de komende week vakantie ben ik denk ik weinig aanspreekbaar, omdat ik mijn borduurmachine natuurlijk moet uitproberen. Wordt vervolgt!

5 opmerkingen:

  1. wat een geluk zeg. Echt fijn voor je dat je er één via marktplaats hebt kunnen vinden. Super!

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je heel veel borduurgenot ! Zet maar regelmatig wat van je borduurcreaties op je blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met de nieuwe machine.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou als je even achter je snormachientje vandaan komt moet je even op mijn blogje komen kijken, ik heb je een tikkie gegeven ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een goed idee..Ik wil er ook graag eentje ..maar inderdaad veel te duur om nieuw te kopen..Zal Marktplaats in de gaten houden;-)
    Leuke blog heb je trouwens..kom nog eens terug!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!