vrijdag 20 augustus 2010

Grrrrrr

Waarom zo agressief zou je denken... Nou ik zal het je vertellen...

Gistermiddag eerst even met schoonmoeders en Jens naar de rommelmarkt geweest. Helaas geen leuke stofjes, of iets wat daarop lijkt, kunnen scoren. Wel heeft Jens een eigen gitaartje gekregen waar hij helemaal trots op is.

Thuisgekomen ging ik verder met mijn tas waar ik het gisteren al over had. Niet ideaal natuurlijk met een hummel van net 3 erbij, maar verslaafd en eigenwijs als ik ben toch maar gedaan. Hummel ging eerst met zijn playmobile spelen, maar dat was al gauw niet leuk meer. Meneer moest ook knutselen. Dus hup papier, kleurpotloden, schaar en lijm erbij gepakt. Hij aan de ene kant van het bureau (bureau op kamerbreedte) en ik aan de andere kant. Maar natuurlijk moest mama al snel weer helpen met van alles en nog wat, dus na 6?? naden aan elkaar te hebben gezet, de naaimachine maar aan de kant gezet en aan het kleuren geslagen.

Gisteravond na het verhaaltjes lezen, nog een slokje water, nog een verhaaltje en een hele dikke knuffel heb ik mijn tas nog even af gemaakt. Ten minste dat dacht ik...

Want tot mijn stomme verbazing zag ik vanmorgen, toen ik mijn tas aan het bewonderen was, dat ik één buitenkant gewoon buiten-ste-binnen en binnen-ste-buiten heb zitten naaien.....

Dus vanmiddag maar weer een nieuwe poging, want ja die tas moet af en dat eigenwijze heb ik natuurlijk nog niet afgeleert...

Prettig weekend allemaal!

1 opmerking:

  1. Hihihi, ow zo herkenbaar ;-)
    Ook hier komt er overdag weinig tot niets onder de naaimachine vandaan hoor!
    En ook jij heb niet zoveel mazzel met het vinden van stofjes, hier nog eentje. Waar die andere blogdames het vandaan halen?
    Achja, we zullen doooooooorgaan!!!! ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!