vrijdag 20 augustus 2010

Gordijnen worden tassen, portemonnee....

Vanavond maar even de boodschappen gedaan. Alleen dit keer. Meestal doen we het gezellig met z'n drietjes. Even bij de dierenwinkel konijntjes kijken, bij de kaasboer een praatje maken en verzinnen wat we de komende week allemaal zullen gaan eten. Alleen vanavond had manlief geen zin en zoonlief bleef dan ook liever bij papa thuis.

Eerst dacht ik, bah dan moet ik alleen met al die boodschappen sjouwen. Maar al snel dacht ik hee, maar dan hoef ik niet verplicht konijnen te aaien, maar kan ik in winkels kijken die mama leuk vindt en daar ook eens goed snuffelen. Dus eerst maar naar de hobbywinkel. Van die mooie mettler garen gekocht om weer mooie kaartjes te borduren:
Bij de Xenos nog bij de kraaltjes, lintjes en knoopjes staan kwijlen.
En teruglopend langs de gordijnenwinkel valt mijn oog op een bak die ze buiten hadden staan. Stofjes! En mooie ook nog voor slecht € 2,50 per staal! Nou inslaan natuurlijk. Foto's volgen binnenkort!

2 opmerkingen:

  1. Jij ook bedankt... ja dat het verslavend is had ik al door... heb nu zoveel op mijn verlanglijstje staan.... maar wel heeeel erguhhh leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, dat is slim stofjes inslaan bij de gordijnenwinkel. Heel slim. Zo kijk ik bij de kringloop ook vaak nog bij tafelkleden en dekbedovertrekken, die hebben vaak ook een mooi printje. Ben benieuwd naar de foto's.

    groetjes Adriana.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!