maandag 2 augustus 2010

Bloggen en volgers

Hallo daar!

Iedereen een goed weekend gehad? Ik ben weer heerlijk uitgerust en ben weer creatief bezig geweest. Lekker wat kaartjes geborduurd. Dat kan dan zo heerlijk op de bank in elkaar gezet worden, terwijl zoonlief rond aan het huppelen is. Ik zal die kaartjes eens op de foto zetten, zodat ik ze hier kan showen.

Het bloggen is voor mij helemaal nieuw en er gaat een wereld voor mij open. Wat blijkt, je kunt gewoon mensen en dus blogs volgen. Wat geweldig! Ik heb namelijk regelmatig dat ik denk: "Tja dat heb ik ergens gelezen, maar waar?!?". Ik ben al druk aan het volgen geslagen en heb afgelopen week een hoop blogs toegevoegd aan mijn 'netwerk'.

En wat maken deze dames mooie dingen! Echt een bezoekje waard. Daarom heb ik hiernaast een lijst gemaakt met blogs die ik volg. Veel leesplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!