dinsdag 24 augustus 2010

13...

13 is een ongeluksgetal voor velen. Op dit moment heb ik 13 volgers en er moeten er natuurlijk nog een heleboel bijkomen. Zoals beloofd ga ik een give-away doen bij 25 volgers. Dus word snel volger en win deze give-away. Het is nog een verrassing wat het wordt, maar hier alvast een voorproefje:





Ik zoek ook nog mensen die mee willen doen met mijn PIF. Die wordt natuurlijk net zo leuk als de give-away!

En over nummer 13 gesproken... Volgende week zijn we een weekje op de veluwe in het Chalet van mijn ouders. En je gelooft het of niet, maar dat is ook een nummer 13.... 

5 opmerkingen:

  1. Valt best mee allemaal, hahaha.
    Ik ben op vrijdag de 13e getrouwd hoor!!! 13 september a.s. is dat alweer 12,5 geleden en nog altijd dolgelukkig met elkaar ;)!
    Maar ik zal je verlossen!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat er snel meer volgers volgen, ben wel benieuwd naar die give-away.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn mooiste verjaardagen waren op vrijdag de 13e. Ook mijn geluks getal.

    En wat ziet je voorptoefje er top uit. Die lintjes jammmmmmmmmy.

    op naar de 25
    Gr Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga je volgen. Kijk even op mijn blog voor een leuke verrassing...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben beniewd wat het wordt, zal vast leuk zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!