dinsdag 27 juli 2010

Ik vind alles leuk (nou ja, bijna alles)

Ken je dat gevoel? Zit je even heerlijk te surfen op dat wereld wijde web, kom je weer van allerlei schattige en leuke dingen tegen... Een van de eerste dingen die ik dan denk is: zou ik dat ook kunnen? En voor je het weet heb je, juist op dat zelfde internet, de materialen al besteld. Zodra de postbode de tuin inloopt sta je al bij de brievenbus om je nieuwe materialen op te vangen. Je loopt ermee naar de keukentafel om direct aan de slag te gaan! En daar is dan weer een nieuwe hobby geboren. Pff ik word wel eens moe van mezelf omdat ik zoveel leuk vind. Nu maar eens zoeken naar wat meer tijd om al die leuke dingen te doen. Zou dat ook op internet te koop zijn???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!